Monday, July 27, 2009

MYLIFEWOULDSUCKWHENI'MWITHYOU

kalau hari ini dikatakan sebagai hari yang sangat menyakitkan, agaknyalah 2...
aku mgkn x dpt menjadi yg terbaik, x mampu memberikan 100% spt yg diinginkan pun
mungkin juga aku xkn dpt menangani permasalahan dengan baik, mgkn aku x profesional
memikirkan manusia yang pelbagai karenah dan belang, kdg2 aku ingin tahu, di mana letak kemanusiaan itu?
aku x nak merendahkan diri aku dengan melenting & berbangga apabila semua org tahu aku tgh marah, aku sedih, aku geram
aku bukan hipokrit tika semua perasaan itu aku pendamkan
aku x perlu khabarkan kepada 1 dunia "hei, korang! aku tgh marah ni!"
nonsense! cuma mgkn aku pn manusia biasa, jd marah itu akan tiba di hatiku
kasar bicara itu akan terbit di bibirku
sebab, pada saat aku x ambik mudah apa yg berlaku di sekelilingku, aku takut aku akan melukakan mereka yg kini berada bersamaku
kerana bila tiba saat itu, aku mgkn menjadi makhluk Tuhan yg x berakal & berbudi lagi!

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
Bintangor, Sarawak, Malaysia
wanna b somebody